Odpowiedzi

2010-03-07T13:44:49+01:00
Myślę, że to będzie to:
- rzadkie zwoływanie sejmu
- sejm nie miał wpływu na budżet
- wprowadzono cenzurę
- zawieszono wolność druku
- zamykano niektóre czasopisma
- nie wpuszczano posłów na obrady
- fałszowano wybory

2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:47:32+01:00
-rzadkie zwoływanie sejmu
-wprowadzenie cenzury
-brak wpływu sejmu na budżet
-fałszowane wybory
-zawieszona wolność druku
-zamknięcie niektórych czasopism
-nie wpuszczano posłów na wybory
2 5 2