Odpowiedzi

2010-03-07T15:10:25+01:00
Charakter, natura, temperament danej osoby
115 2 115
:/ nie.... to
a co to znaczy temperament
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:11:20+01:00
Usposobienie- jest to termin, którym okreslamy czyiś charakter. Mówi nam on o cechach psychicznych człowieka
187 2 187
2010-03-07T15:11:34+01:00
Usposobienie sa to cechy czyjegos charakteru
moze byc to tez stan psychiczny
151 4 151