Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:35:59+01:00
Moim wzorem do naśladowania, jest Jan Paweł II.
Był wielkim człowiekiem, pomógł, wielu ludziom, chorym.
Wielu ludzi go ceni.
Właśnie daltego jest moim wzorem.
2 5 2
2010-03-07T18:36:43+01:00
Dla mnie wzorem do naśladowania jest Jezus, dlatego że był on pod każdym względem dobry. Wniósł na ziemie dużo dobra. Wszyscy powiliśmy go naśladować.
4 3 4
2010-03-07T18:41:13+01:00
Moim wzorem do naśladowania jest moja mama,ponieważ jest bardzo mądrą osobą i świetnie radzi sobie z trudnościami , jakie ją spotykają.Chciałabym być w przyszłości taka jak ona.Uczy mnie i moje rodzeństwo jak radzić sobie w życiu oraz nakazuje być religijnym. Dlatego też ,uważam,że jest doskonałym przykładem do naśladowania.
5 3 5