Odpowiedzi

2009-10-21T22:16:59+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
84,x,138
x-84=138-x
2x=138+84
2x=222
x=111
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T22:17:28+02:00
2009-10-21T22:18:45+02:00
84, 111,138 ponieważ liczba x wynosi 27