Zad1 zapisz ułamki w ten sposób aby mianowownik był równy 100
a)3/4= b)1(3/20)= c )4(31/50)= d)17/10000= e)1,013=
zad2 przedstaw w postaci procentów
a)7/25= b)1(3/4)= c)3/8= d)1,03= e)2= f)0,335=
zad3 przedstaw w postaci ułamka dzisiętnego
a) 13%= b)220,06%= c)1/5%= d)12,5%= e)3/4%= 3(3/20)%=

plisss szybko kto pierwszy ten najlepszy

2

Odpowiedzi

2010-03-08T13:28:51+01:00
Zad1 zapisz ułamki w ten sposób aby mianowownik był równy 100
a)3/4=75/100 b)1(3/20)=1(15/100)
c)4(31/50)=4(62/100) d)17/10000=0,17/100 e)1,013=1(0,13/100)
zad2 przedstaw w postaci procentów
a)7/25=28/100=28%
b)1(3/4)=1(75/100)=175%
c)3/8=0,375=37,5%
d)1,03=103%
e)2= 200%
f)0,335=33,5%
zad3 przedstaw w postaci ułamka dzisiętnego
a) 13%=13/100 b)220,06%=2(2006/10000) c)1/5%=0,2%=2/10
d)12,5%=125/1000
e)3/4%=0,75%=75/10000
3(3/20)%=3,15%=315/10000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:58:26+01:00
Zad1
a)3/4=75/100
b)1(3/20)=1(15/100)
c)4(31/20)=4(62/100)
d)17/10000=0.17/100
e)1,013=1(1,3/100)
zad2
a)7/25=28%
b)1(3/4)=175%
c)3/8=37.5%
d)1,03=103%
e)2=200%
f)0.335=33,5%
zad3
a)13%=0,13
b)220,06%=2,2006
c)1/5%=0.002
d)12.5%=0.125
e)3/4%=0,0075
f)3(3/20)%=3.15