Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:15:36+01:00
Pb=36cm²
mamy dane długści podstawy trójkąta
a=2
b=3
c=4
h=? wysokość graniastosłupa

Pb=a×h+b×h+c×h
Pb=2×h+3×h+4×h
36=2h+3h+4h
36=9h
h=4

Obliczamy pola ścian bocznych
P1=a×h
P1=2×4
P1=8

P2=b×h
P2=3×4
P2=12

P3=c×h
P3=4×4
P3=16

spr. Pb=P1+P2+P3

Pb=8+12+16
Pb=36
1 5 1
2010-03-08T16:22:27+01:00
36= 2h + 3h + 4h
36= 9h
h= 4
4*4 = 16 cm ^
2*4 = 8cm ^
3*4= 12 cm ^


gdzie ^ to kwadrat