Przetłumacz na niemiecki ;

1. Chcielibyśmy stolik po prawej stronie w kącie.
2. Chciałbym listę dań.
3. Czy ten stolik jest wolny?
4. Przepraszam ale dzisiaj mamy dużo gości.
5. Sądzę,że ten jabłecznik jest za stary.
6. Proszę o dzbanek kawy bez cukru.

Daję naj ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-08T17:30:08+01:00
1. Wir hätte gerne einen Tisch auf der rechten Seite in der Ecke.
2. Ich hätte gerne eine Liste der Gerichte.
3. Ist dieser Tisch frei?
4. Entschuldigen Sie, aber heute haben wir viele Gäste.
5. Ich denke, der Apfelwein zu alt ist.
6. Bitte Kännchen Kaffee ohne Zucker.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:30:33+01:00
Po polsku:
1. Chcielibyśmy stolik po prawej stronie w kącie.
2. Chciałbym listę dań.
3. Czy ten stolik jest wolny?
4. Przepraszam ale dzisiaj mamy dużo gości.
5. Sądzę,że ten jabłecznik jest za stary.
6. Proszę o dzbanek kawy bez cukru.

Po niemiecku:
1. Wir hätte gerne einen Tisch auf der rechten Seite in der Ecke.
2. Ich hätte gerne eine Liste der Gerichte.
3. Ist dieser Tisch frei?
4. Entschuldigen Sie, aber heute haben wir viele Gäste.
5. Ich denke, der Apfelwein zu alt ist.
6. Bitte Kännchen Kaffee ohne Zucker.


Licze na najlepsze:).