Odpowiedzi

2010-03-08T19:00:45+01:00
Oskar byl bardzo wrazliwym chlopcem, ale byl dzielny i wytrzymywal wszystkie cierpienia pani roza byla stanowcza i to nawet bardzo byla opiekuncza
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:01:31+01:00
Cechy oskara: odwazny, pewny siebie, madry,
cechy pani róży: opiekuncza, wyrozumiala, zabawna

czesci mowy to np rzeczownik czasownik przymiotnik
czesci zdania to podmiot orzeczenie przydawka

a z tym ostatnim to nie za bardzo wiem o co ci chodzi
10 3 10