Odpowiedzi

2010-03-08T20:09:26+01:00
Ponieważ przyjmuję ciało chrystusa jak dla niektórych to bardzo,bardzo ważne (nie żebym kpiła z tych osób)
4 2 4
2010-03-08T20:11:16+01:00
Na golgocie dokonało sę krfawe zjednoczenie ludzi z bogiem a podczas eucharystji bezkrfawa tylko symboliczna oiara.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:11:35+01:00
Gdy uczestniczyrz w Eucharystji bierzesz do swego serca pana Jezusa. Wiąży się z tym wielka odpowiedzialność ( 10 przykazań Bożych ). tak somo było z Panem Jezusem. jego krew mniała zbawić świat. podją się temu zadaniu i wzią na siebie krzyż. a ja przyjmując Eucharystię "biorę krzyż" i naśladyję go. NP. nie grzeszę.
1 5 1