Odpowiedzi

2010-03-09T16:35:22+01:00
A) 5 cm. v=5*5*5=125 Pp=6*5*5=150
b)1,4 dm. v=1,4*1,4*1,4=2,744 Pp=6*1,4*1,4=11,76
c)0,3 m. v= 0,027 Pp=6*0,3*0,3=054
POZDRO. ^
2010-03-09T16:38:00+01:00
A)
v= 125
p=5 x 5 x 6
p = 150
b)
v= 2, 744
p = 1.4 x 1.4 x 6
p= 11.76
c)
v= 0.027
p= 0.3 x 0.3 x 6
p=0.54
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:34:08+01:00
A) 5 cm. v=5*5*5=125 Pp=6*5*5=150

b) 1,4 dm. v=1,4*1,4*1,4=2,744 Pp=6*1,4*1,4=11,76

c) 0,3 m. v= 0,027 Pp=6*0,3*0,3=054