Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:34:38+01:00
W poniedziałek byłam z kolerzankami na pizzy.
We wtorek czas spędziłam na lekci muzyki!,
a za to w środę cały dzień byłam na nartach.
Czwartek jak każdy dzień nic się nie działo!!!!
Polecam się!!!! =)
2010-03-09T17:35:19+01:00
Ist Montag und spielen Sie auf Ihrem Computer in der Tibia und am Dienstag gehe ich in die Disco und poderwie jakes bede Mittwoch Gnade und sprach mit ihr Freitag im August, sie zu küssen und mit der Zunge sehen