Tekst o synu marnotrawnym
zad.1 Dokonaj analizy słowotwórczej przymiotnika marnotrawny . Co zmarnował syn ? Czy chodzi mu tylko o majatek ojca?
zad.2 Jakie przesłanie wynika z zachowania ojca wobec marnotrawnego syna ?
Pomóżcie błagam . !!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-09T18:29:55+01:00
NIE SYN stracił ojca zaufanie i jego majątek
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:31:10+01:00
Zad.1.syn zmarnował majątek ojca ale i również swoje życie. Stracił wszystko, jadł ze świniami, był bosy.
zad.2. Ojciec mimo to kocha syna, każe go przywitać, wyprawić uczte na jego cześć.
2 3 2