Odpowiedzi

2010-03-09T18:56:45+01:00
2min=120sek

proporcja
480=120
x=1
120x=480 | :120
x=4
marek przebiega 4 metry na sekunde
2010-03-09T18:58:59+01:00
480m / 2 min.
240m/1 min

1min=60 sec.
240 :60 = 4
Przebiega 4 m na sec .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:59:20+01:00
2min = 120 s
480 : 120 = 4m.
Janek przebiega 4m/s . ; D

a i chodzi o to ze jesli te 480m przebiegnie w 2 min.
a w min sa 120 s.
i wlasnie trzeba obliczyc ile m w jedna sekunde.. czyli dzielisz. jak nie rozumiesz nadal to napisz do mnie ; ))
mam nadzieje ze pomoglam ; *