Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:12:09+01:00
-utworzenie biskupstwa w Kołobrzegu, Wrocławiu i Krakowie -arcybiskupstwo w Gnieźnie -kościół polski w ten sposób uniezależnił się od niemieckiego arcybiskupstwa w Magdeburgu
25 4 25
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T19:14:34+01:00
Skutki: -utworzenie biskupstwa w Kołobrzegu, Wrocławiu i Krakowie -arcybiskupstwo w Gnieźnie -kościół polski w ten sposób uniezależnił się od niemieckiego arcybiskupstwa w Magdeburgu
26 3 26
ty sciągales od niego ^
od tego wyzej
h*ju tak do ciebie mowie