Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T17:42:37+01:00
Wielopostaciowość u owadów polega na zmianie postaci np. larwa motyla przeistacza się w doroslego motyla

mam nadzieje ze troche pomoglem pzdr
10 4 10
2010-03-10T17:43:13+01:00
Wielopostaciowośc owadów polega na tym , że każdy owad różni się od siebie. Np. mrówka i pszczoła . Różnią sie kolorami i kształtem. Różnią się też wykonywaną ''pracą'' .
Licze na Najjjj
Przepraszam ale to wyrzej to przeistaczanie :)
14 3 14