Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:06:17+01:00
It's five pm.
it's seven am.
it's twelve pm
it's three pm
it's ten am.

pamiętaj, że jak piszesz pm/am to nie wolno pisać o'clock.
2010-03-10T19:06:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
It's five pm
it's seven am
it's twelwe o'clock
it's three pm
it's ten am