Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T19:15:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:22:17+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
36dm:12 krawędzi=3dm-jedna krawędź
V=a³
a=3dm
V=3dm³
V=27dm³
odp.objętość wynosi 27dm³