Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-23T19:19:44+02:00
Imą, ponieważ pod wpływem niskiej temperatury szyny się troszeczkę kurczą i są większe przestrzenie na łączeniach-wtedy koła się głośniej obijają;)
43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:21:08+02:00
Zimą . niska temperatura tak działa na szyny, że się kurczą i wtedy robią wieksze przestrzenie .
53 4 53
2009-10-23T19:44:03+02:00
Stukają głośniej zimą, bo latem szyny powiększają swoja powierzchnię
31 4 31