Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T14:16:20+01:00
Panie Jezu, wspieraj wszystkich ludzi w chorobie, aby w tym momencie czuli duchowe wsparcie. Daj im siłę i energię, aby mogli cieszyć się życiem w każdej sytuacji.Amen. (znak krzyża świętego)

Proszę bardzooo:)
Liczę na naj:))
35 4 35
2010-03-11T14:16:47+01:00
Panie boże proszę Cię,
o łaskę dla ludzi chorych,
Oni bardzo cierpią,
oszczędź im nieprzyjemności,
Daj im siłę, aby mogli to przeżyć,
Bardzo Cię kocham.
Amen


krótka.? jest:p Liczę na Naj.;]
61 2 61
2010-03-11T14:17:54+01:00
Ojcze Nasz. Spojrz na cierpienie ludzi ktorzy sa chorzy, okaz im miłosierdzie i pozwol im na świetowanie tych pieknych dni razem ze swoja rodzina. Bóg kocha swoje stworzenia, a najbardziej człowieka. O tym trzeba pamiętać, rozważając chorobę i ludzkie cierpienia.
Amen
10 4 10