Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:01:29+01:00
Iloczyn - mnożenie
suma - dodawanie (-15½ + ½)
różnica odejmowanie (-15½ - ½)
(-15½ + ½) * (-15½- ½)=-15 *(-16)=240
2 3 2
2010-03-11T17:02:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
( - 15 1/2 + 1/2)( - 15 1/2 - 1/2) = - 15 razy - 16 = 240
2 3 2