W którym szeregu wszystkie wyrazy odnoszą sie do trzech dziedzin sztuki:
A;przenośnia,narrator,rym,podmiot mówiący
B;perspektywa,kreska,bryła,światłosień
C;kompozycja,nastruj,dzieło,odbiorca
D;solista,kompozytor,instrument,nuty

szybko!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:05:47+01:00
  • halk
  • Początkujący
2010-03-11T17:07:05+01:00
2010-03-11T17:19:13+01:00
Perspektywa kreska światłocień i bryła