Odpowiedzi

2010-03-11T18:01:14+01:00
864/6 = 144 / 4 = 36 chyba dobrze :)
1 1 1
2010-03-11T18:01:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Pole sześcianu

P=6a²
6a²=864cm²/:6
a²=144
a=√144
a=12cm

a-krawędź sześcianu
odp.krawędź sześcianu wynosi 12cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:03:15+01:00
864:6 = 144
P sciany a×a 12×12
krawędź ma 12 cm
1 5 1