Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:29:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Skoro boki leżą na okręgu, to jest to okrąg wpisany w kwadrat

r okregu=½ boku kwadratu

6=½a
a=6:½
a=1 = bok kwadratu
1 5 1
2010-03-11T19:37:35+01:00
R okregu=1/2 boku kwadratu

6=1/2a
a=6:1/2
a=1
pozdrawiam:))))))))))))))))))))
2 5 2