Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T23:25:12+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
18 uczniów stanowi 0,6 wszystkich uczniów to znaczy 60%

18-60%
x-100%

x=100%*18:60%=30

Odp. W klasie jest 30 uczniów.
1 5 1
2010-03-11T23:27:39+01:00
Masz podaną liczbe ucziów co znają angielski i potem to w procentach
czyli zapiszemy to tak
18-0,6%
i teraz chcesz wiedzieć ile jaest wszystkich czyli
x-100%


czyli masz taką proporcję
18- 0.6%
x-100%

x=18*100/0,6=3000
1 5 1