Zad 1
Informacje z biur potwierdzają,że około 4/5 wszystkich zwiedzających Jaskinię to uczniowie szkół podstawowych.Oblicz ilu uczniów szkół podstawowych zwiedziło tę jaskinię w ubiegłym roku,jeśli wszystkich odwiedzających w tym czasie było 12 600.


BARDZO PROSZĘ POMÓŻ !!!
MAM TO NA DZIŚ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:48:11+01:00
2010-03-12T21:48:16+01:00
2010-03-12T21:48:44+01:00