Odpowiedzi

2010-03-13T12:29:53+01:00
Zapraszamy państwa na wspaniałą wycieczkę na pewno nie pocałujecie. Jest to bardzo upalne miejsce wolny czas można będzie poświęcić na opalanie. Oferujemy także świetny 5-cio gwiazdkowy hotele który posiada wiele atrakcji. Obok fotelu jest wspaniałe ciepłe może w którym można wylegiwać się całymi dniami. Oferta ważna od maja do sierpnia. Serdecznie zapraszamy!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:31:35+01:00
Wycieczki piekielnie intersujace !
Biuro podrozy " Piekielko" zaprasza wszystkich szukajacych grozy na wycieczke do piekla w skald wycieczki wchodzi:
Zwiedzanie starych lochow, pelnych ciemnej mgly i przerazajacych niespodzianek
Pobyt nad krwawym potokiem
Wycieczka po piekielnym lesie
Spotkanie z duchami
Zwiedzanie "zlych dolow"
Niespodzianka dla zwiedzajacych bedzie spotkanie z krolem piekiel z samym Lucyferme.
GORACA ZAPRASZAMY :)