Odpowiedzi

2010-03-13T13:51:34+01:00


Przybrzeżne morza: morze arabskie,
Międzywyspowe morza : morze norweskie, morze japońskie,morze arafura, morze koralowe, morze timor,
Miedzykontynentalne morza: morze śródziemne, morze bałtyckie,
wewnątrzkontynentalne morza : morze czarne, morze czerwone, morze białe.
2010-03-13T13:57:44+01:00
Przybrzezne morza : japonskie, arabskie
Międzywyspowe morza:koralowe, arafura, norweskie , timor
Miedzykontynentalne morza: srodziemne , czarne , czerwone
wewnątrzkontynentalne morza : baltyckie , biale
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:20:13+01:00
Przybrzeżne morza :
- japońskie
- arabskie
Międzywyspowe morza:
- koralowe
- arafura
- norweskie
- timor
Miedzykontynentalne morza:
- śródziemne
- czarne
- czerwone
Wewnątrzkontynentalne morza:
- bałtyckie
- białe