Odpowiedzi

2010-03-13T20:35:05+01:00
Polska; oberek,polonez, Białowieski Park narodowy
2 3 2
2010-03-13T20:35:07+01:00
Japonia-kraj kwitnocek wisni
holandia-tulipany,wiatraki
włochy-pizza,wino
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T20:40:25+01:00
Polska - Polonez,F.Chopin,M.C.Sklodowska,Jan Pawel 2,Oswiecim,pierogi,wodka,zubry
Szwajcaria - zegarki,sery,
Belgia -piwo,czekolada,frytki
Francja - Szampan,wino,sery,turystyka,wieza Eiffel,moda,perfumy,slimaki,
Dania - J.K.Andersen(najslynniejszy bajkopisarz)
Rosja- Plac Czerwony,sport,wojsko,Stalin,Lenin,ikony,Mendelejew,
Niemcy - samochody,czesci do aut,maszyny,
Italia- buty,moda,spagetti,pizza,gombole,kanaly weneckie
Grecja - ser Fetta,oliwki,starozytny teatr grecki,mity greckie
Anglia- ksiezniczaka Diana,krolowa Elzbieta,butki telefoniczne,Amy Winehouse,
6 4 6