> 1. I will be going to your house tonight .
> 2. I won't be late .
> 3. I will do my homework today.
> 4. You won't be needing my help.
> 5. She will have her examination today .
> 6.She won't be coming
> 7. I will be in home early
> 8. She will just take a walk with him
> 9. We won't be watching that movie
> 10. My friends will be mad at me if I will not go with them


Moge prosic o tłumaczenie ?

2

Odpowiedzi

2010-03-13T22:07:11+01:00
1.Tej nocy przyjdę do twojego domu.
2.Nie spóźnię się.
3.Dzisiaj zrobię moje zadanie domowe.
4.Nie będziesz potrzebował mojej pomocy.
5.Ona będzie dzisiaj miała egzamin.
6.Ona nie przyjdzie.
7.Będę wcześnie w domu.
8.ona właśnie poszła z nim na spacer.
9.Ona nie będzie oglądać tego filmu.
10.Moi przyjaciele będą na mnie wściekli jeśli z nimi nie pójdę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T22:10:35+01:00
1) Będę mógł przyjśc do twojego domu dziś wieczorem.
2)nie moge sie spóżnić
3)odrobię moja prace domowa dziś
4)ty nie potrzebujesz mojej pomocy
5)ona musi tutaj mieć egzamin
6)ona nie przyjdzie
7)będe dziś w domu wcześniej
8)ona spróbuje przyjśc do niego
9)my nie mozemy oglądąć tych filmów
10)moi przyjaciele są na mnie zli bo nie przyszłam
1 5 1