Odpowiedzi

2010-03-14T13:34:33+01:00
Balladyna z tragedi Juliusza Słowackiego jest postacią tragiczną, ponieważ na końcu utworu ginie uterzona przez piorun
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:35:22+01:00
Balladyna jest postacią tragiczną, ponieważ zabijała z zazdrości, w celu zdobycia władzy i bogactwa, zabiła wiele osób, z nadzieją, że zostanie królową i będzie bogata. Była tak chciwa i samolubna, że udawała miłość...
W końcu sama się zabiła... Trafił ją piorun.. można powiedzieć, że zabiła się sama, ponieważ była to kara za to , że była taka egoistyczna.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 4 2