Odpowiedzi

  • ID7
  • Początkujący
2010-03-14T14:08:47+01:00
Dnia (data) nie wrócił do domu kot. Jest cały czarny bez łatek. Mój Mikuś ma dopiero jeden rok i trzy miesiące. Uczciwego znalazcę bardzo proszę o kontakt TELEFONICZNY I PRZEZ GG. Mój numer tel: 75216498 gg: 28468. Poniżej zamieszczam zdjęcia mojego kotka Mikusia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:09:24+01:00
Ogłoszenie!
Dnia 02.04.2010r. zaginął kot.Był cały czarny nie miał ani jednej łatki , jeżeli ktoś go znajdzie , proszę o zgłoszenię sie pod numer telefonu 012657984342. Znalazcę czeka nagroda pieniężna
Daniel Marciniec
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T14:10:19+01:00
ogłoszenie
Zaginął kot czarny bez żadnej łatki stało się to 12 marca jak byłam z nim na spacerze uciekł i do tej pory nie wrócił
Kto go znajdzie proszę o zadzwonić pod nr ********* na znalaztce czeka 10 tysięcy