Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:38:37+01:00
Dla przyjaciela:

Dla wspaniałego .../ kochanej ... - za to, że zawsze w trudnych chwilach jest przy mnie, służy mi dobrą radą i jest moim/ moją najlepszą/najlepszym przyjacielem/przyjaciółką.

Dla wychowawcy:
Dla cudownego wychowawcy/nauczyciela. Każdy w swoim życiu musi mieć przewodnika. Dziękuję panu/pani, za to że jest pani/pan dla mnie właśnie kimś takim.

Mam nadzieje że pomogłam xD
9 4 9
2010-03-14T15:39:01+01:00
Za miło spędzony czas i trud włożony w naszą edukację, pragniemy zadedykowac Pani tę książkę jako znak szczerej wdzięczności.
Uczniowie klasy III f

Marku!
Dedykuję Tobie tę książkę, byś zawsze ją czytając przyponinał sobie chwile spędzone w moin towarzystwie.
Monika
5 4 5