Odpowiedzi

2010-03-14T16:52:17+01:00
Większe płace pracownikom, więszy wybór specjalizacji.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:34:39+01:00
Bezrobociu można przeciwdziałac przez:
- roboty publiczne finansowane przez państwo
-prace interwencyjne organizowane przez urzedy pracy i dofinansowane przez samorzady lokalne
-wspomaganie finansowe przedsiębiorstw tworzących miejsca pracy dla bezrobotnych
-szkolenia pozwalające na podwyższenie kwalifikacji lub zdobyce nowego zawodu
- poradnictwo zawodowe
- pośrednictwo pracy
- pomoc finansowa bezrobotnym otwierajacym wlasna dziłalnośc gospodarcza
13 4 13