Odpowiedzi

2010-03-14T17:04:16+01:00
bank super gang!!
nasz bank jest najlepszy na swiecie i pewnie juz o tym wiecie.
oferuje , kredyty , konta bankowe i oszczędnościowe ,
szybko załatwisz tu swoje sprawy i wszyscy powiedza t"en gość jest klawy"
2 1 2
2010-03-14T17:06:12+01:00
Uwaga!
Zapraszamy do banku Grentex.Oferujemy kredyty z bardzo małą ratą, którą można zmniejszać,lub zwiększać bez utraty odsetek.Również bez utraty odsetek można wypłacac pieniądze ze swojego konta.Można je wypłacać w dowolnym bankomacie bez dodatkowych płatności za tę usługę .
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:07:19+01:00
Nasz bank oferuje państwu wysoki procent na kontach to nie sa żarty bo aż 8.5%.
Kochamy nasz bank i naszych klientów.

Założenie konta to banalna sprawa wyciągasz z kieszeni dowód 3 minuty i konto jest założone bez papierów i zbędnych formalności.

A kredyty to sama przyjemność niskie oprocentowanie 5% do tego za sumienność 100 gratis w przeciągu pół roku

Na święta, urodziny oraz imieniny wysyłamy pozdrowienia oraz 50zł w prezencie.
2 3 2