Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:56:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) R/ (-2;3) =(-∞,-2>u<3,∞)
b) R/ <- ½;½> =(-∞,-½)u(½,∞)
1 5 1
2009-10-25T13:59:12+01:00
A) R/ (-2;3) =(-∞,-2>u<3,∞)
B) R/ <- ½;½> =(-∞,-½)u(½,∞)
3 4 3