Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:58:35+01:00
Teoria heliocentryczna została wprowadzona przez Mikołaja Kopernika udowadniająca, że Ziemia i pozostałe planety krążą wokół stałego punktu czyli słońca. Natomiast geocentryczna świadczy że to inne planety wirują wokół Ziemi :)
61 4 61
2010-03-14T17:59:26+01:00
Heliocentryczna-Wymyslil ja kopermik,ziemia i inne planety kraza wokol slonca,ktore jest w centrum ukladu slonecznego

Geliocentryczna-ludzie w nia wierzyli przed ustaleniem heliocentrycznej,slonce i inne planety kraza wokol ziemi, ktora jest w centrum ukladu slonecznego :)
26 3 26
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:02:44+01:00
To wyobrażenie układu sło.. w ktorym słońce ma główna rolę a reszta planet krąży wokół niego na swoich orbitach.

Teoria geocentryczna to wyobrażenie wszechśwaita w ktorym ziemia jest nieruchoma a ciala niebieskie krążą wokoł niej
20 2 20