Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:28:30+01:00
Stany Zjednoczone są potęgą stanu, ponieważ maja dostęp do bogactw naturalnych i mineralnych. W Stanach Zjednoczonych jest ludność wykształcona czyli niski poziom analfabetyzmu. Też jest dużo miast. znajdują się tam siedziby największych agencji prasowych! Maja 6 pozycję w dostępie do internetu!
Jest wielu ochotników by zamieszkać w tym kraju! Ludność bierze udziała w zbiorach roślin!
2010-03-14T19:29:11+01:00
Stany Zjedoczone są potęgoą gospodarczą świata ponieważ ;
jest to 2 co do wielkości państwo ameryki pół., bardzo uprzemysłówione, produkuje się tam samochody, maszymyitd na eksport, rynek światowy
2010-03-14T19:30:18+01:00
Są potęgą, pnwż( to mój skrót) jest tam ogromne zaludnienie powierzchni oraz bardzo dużo się produkuje różnych rzeczy, aby dla wszystkich starczyło;P