Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T15:08:59+01:00
Gdyk ktoś wyrządzi ci krzywdę odczuwasz ból zaróno psychiczny jaki czasm fizyczny. Jest ci ciężko przebaczyć danej osobie takiego postąpowania. Gdy sami coś zrobimy jest nam zazwyczaj przykro, ale nie czujemy tego co skrzywdzona osoba.
1 5 1
2010-03-15T15:09:01+01:00
Łatwiej jest prosić o przebaczenie niż przebaczać, ponieważ przepraszając skłaniamy się do poniżenia. W tedy czujemy się jak ktoś gorszy.
2 5 2