Odpowiedzi

2010-03-15T17:19:35+01:00
*w dziedzictwie- o jakie dziedzictwo chodzi o takie że sie dziedziczy coś? jeśli tal to np żę odziedziczyli dużo pieniedzy albo dom a czasami muszą chodzic po sądach i wtedy są nie szcześliwi
*w młodości
nieszczęśćie jest wtedy kiedy czegoś nie możemy dostac albo żle traktują nas rodzice nie chwalo nas, czasami rodzice są nadopiekuńczy
szczeście gdy kochają nas i obarczają wielką miłoscią opiekują sie nami(rodzice) szanują nas ----niektóre dzieci są też szcześliwe z powodó materialnych (komórek gier itp.)----
* w wieku śrecnim
nieszczęście zaczynają czuć dyskonfort , załują niektórych wybórów są nieszczęśliwi ze swoimi partnerami, mają takie przezycia które ich męczą
szczęście są bardzije otwarci czasami nie muszą pracować mają dzieci które ich kochają mają kochających partnerów partnerki
*starość
nieszczeście zaczynają czuć żę sie starzeją nie mogo sie pogodzic ze czegos w życiu nie zrobili lub że popełnili bład czują sie odrzucani
szcześćie są szczesliwi z partnerami mają kochających wnuków i dzieci -----pod koniec swojego życia ludzie wierzący czują większą wiare w Boda czują ze go potrzebują
Chodzi o dzieciństwo, lel ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:21:44+01:00
SZCZĘŚLIWI: nieszczęśliwi:
nie pomagają,kłamią,nie chodzą do kościoła
pomagają,
nie kłamią,
chodzą do kościoła