Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:59:15+01:00
1. Nie odrywać kawałków skał.
2. Nie dłubać w szczelinach.
3. Nie rozłupywać,łamać skał.
4. Uważać żeby nie skruszyć.
5. Ni wtykać między nie nic(tzn.śmieci,itd.)
1 5 1
2010-03-15T18:00:24+01:00
1. Nie zostawiać po sobie śmieci
2. Uważać jak się chodzi
3. Nie dotykać czego nie możne
4. udziekać rad innym by nie robili nic złego
5. nie paliś ognia w jaskiniach
1 4 1
2010-03-15T18:00:31+01:00
-starać się nie dotykać ścian,a szczególności sufitu
-nie krzyczeć
-nie biegać
-nie śmiecić
-nie używać telefonów komórkowych, ponieważ fale dźwiękowe niszczę skałę.
1 4 1