Odpowiedzi

2010-03-15T18:49:50+01:00
W odrabianiu prac domowych, sprzątaniu, w nauce, w zabawie, bronić ich, kryć przed rodzicami, w problemach, w poderwaniu dziewczyny/chłopaka
2010-03-15T18:54:19+01:00
Rodzeństwu mógłbyś pomóc w odrabianiu zadań domowych, sprzątaniu pokoju itd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:54:56+01:00
Mógłbym pomóc rodzeństwu w:
*rozwiązywaniu zadań domowych
*wykonywaniu codziennych prac
*nauce języków
*integracji z rówieśnikami
*poznawaniu nowych technologi
*ukulturalnianiu się.