Odpowiedzi

2010-03-15T20:59:32+01:00
Nierzadko wychodze na spacer. W Brazylii mieszkaja brazylinczycy. Ta plyta jest sszarzala. Uczniowie sa znurzeni na lekcjach w szkole. Moja kolezanka zostala zaproszona na bal. Bezczynosc to zla cecha. Niechigena co cecha u malych dzieci. Masz blacha zagadke. W ogrodku jest grzaska. Ona dochodzila do zdrowia.
2010-03-15T20:59:44+01:00
Nierzadko bywam w sklepie.
Wybrałem się w długą podróż do Brazylii.
Sszarały krajobraz wprawił mnie w melancholię.
Byliśmy znużeni tą podróżą.
Zaprószona jezdnia była nieprzejezdna.
Bezczynność doprowadza mnie do szału.
Niehigiena to podstawa jeśli chcesz żyć w brudzie.
Nie przejmuj się tą błaha sprawą.
Kasia dochodziła do sklepu.
Nie przejdziemy tą grząską ścieżką.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:00:00+01:00
Ulóż zdania z :
-Nierzadko widujemy piękne kwiaty.
-W Brazyli powstał największy kościół.
-Rysunek ten jest za bardzo sszarzały.
-Strażacy są zanużeni pod wodą.
-marzanna jest zaprószona.
-Robert cierpi na bezczynność.
-Wszyscy w szkole mają niehigiene.
-Alfred zachowuje błachą postać w teatrze.
-Ta droga jest grząska.
-babcia już dochodziła już dorwane kapcie.
1 5 1