Odpowiedzi

2010-03-16T17:09:21+01:00
Najpierw widzimy błysk,a potem grzmot, ponieważ światło rozchodzi się z większa prędkością - 300 000 km/s niż dźwięk - 340 m/s
34 4 34
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:10:16+01:00
Prędkość światła wynosi około 300000km/s natomiast prędkość dźwięku zaledwie 340m/s. Różnica ta jest tak duża, że nawet przy niewielkiej odległości jesteśmy w stanie zaobserwować takie zjawisko.
20 4 20
2010-03-16T17:11:04+01:00
Dzieje sie tak, ponieważ szybkość światła w powietrzu wynosi około 300 000 km/s, a szybkość dżwięku w powietrzu około 330 m/s.
12 4 12