Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:20:12+01:00
.......................Uwaga !!!!
Książka Robinson Cruzoe znów w sprzedarzy
Książkę tę cechuje opowiadanie o prawdziwym życiu jest ona ważna teraz i będzie kiedyś z niej możemy się wiele nauczyć . Serdecznie zapraszam do jej przeczytania
Pozdrawiam /imię/
6 2 6
2010-03-16T18:24:36+01:00
KUP TO!
ZACHĘCAMY DO PRZECZYTANIA KSIĄŻKI ROBINSON CRUSO JEST BARDZO CIEKAWA
5 1 5