Odpowiedzi

2010-03-16T19:41:16+01:00
Dlaczego lubisz chodzić na Plac zabaw?
Co robisz na placu? Bawisz się z dziećmi?





ciężko pisac lepiej na żywca pytać sie malucha:))
2010-03-16T19:41:48+01:00
Jak bawisz się na placu zabaw?
Przychodzisz sam czy z koleżankami?
Jak często bawisz się na placu zabaw?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:43:21+01:00
Czy lubicie chodzić na place zabaw?
Co na takich placach robicie?
Który jest twój ulubiony?
Najlepiej bawicie się na czym? < np karuzela
Czego nie lubicie na placu? < o ile takie coś istnieje