Odpowiedzi

2010-03-16T20:07:25+01:00
2010-03-16T20:12:36+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
45%*800g = 0,45*800g = 360g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:13:51+01:00
Dane:
stezenie Cp=45%
masa roztworu = 800g [mr]
Cp=ms/mr*100% to ms=Cp*mr/100%
ms=45*800/100
ms=360g
w roztworze jest 360g alkoholu