Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:13:23+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Opadowe – których przyczyną są silne opady naturalne czyli o dużym natężeniu lub rozlewne na dużym obszarze zlewnym.
roztopowe – których przyczyną jest gwałtowne topnienie śniegu
zimowe – których przyczyną jest nasilenie niektórych zjawisk lodowych
sztormowe – których przyczyną są silne wiatry, sztormy występujące na zalewach i wybrzeżach
24 4 24
2010-03-17T17:15:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Opadowe (deszczowe)

Roztopowe

Zatorowe

Sztormowe

13 3 13
2010-03-17T17:16:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Opadowe - spowodowane opadami deszczu
roztopowe - spowodowane tajaniem pokrywy śnieżej
sztormowe - spowodowane wiatrem o sile przekraczającej 6 stopni w skali beauforta.
zatorowe - pojawiają się w czasie zamarzania rzeki gdy w wodzie powstaje śryż, czyli kryształki lodu, które spowalniają przepływ wody i powodują wystąpienie koryta rzecznego.

wzięłam to z mojego podręcznika od PO.
15 4 15