Odpowiedzi

2010-03-17T20:31:43+01:00
A]k=7n;n
k=7n /:7
n=k/7
b]a=k+6;k
a=k+6 /-6
k=a-6
c]z=7-y;y
z=7-y /+y
y+z=7 /-z
y=7-z
d]d=a+bc;c
d=a+bc /-a
bc=d-a /:b
c=(d-a)/b
e]x=2k+1;c
NIE MA TAKIEJ NIEWIADOMEJ!
f]2k=7n+5;n
2k=7n+5 /-5
7n=2k-5 /:7
n=(2k-5)/7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T20:32:54+01:00
A]k=7n
n= k/7

b]a=k+6
k=a-6

c]z=7-y
y= 7-z

d]d=a+bc
a+bc=d
bc= d - a
c = (d-a) / c

e]x=2k+1;c => coś źle napisałaś

f]2k=7n+5
7n=2k-5
n= (2k-5)/7
1 5 1
2010-03-17T20:33:10+01:00
A) k=7n
n= k:7

b) a=k+6
k=a-6

c) z=7-y
-y=z-7
y=7-z

d) d=a+bc
bc=d-a
c= (d-a):b

e) x=2k+1
2k=x-1
k=(x-1):2

f) 2k=7n+5
7n=2k-5
n=(2k-5):7