Odpowiedzi

2010-03-18T16:05:34+01:00
Dwie piąte masy 0,4 kg = 0,16kg
jedna dziesiąta 13,70 zł = 1,37 zl
trzy ósme 0,64 g = 0,24 g
jedna druga masy 0,07 t = 0,035 t
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:07:22+01:00
Dwie piąte masy 0,4 kg=2/5*4/10kg=4/25kg=0,16kg
jedna dziesiąta 13,70 zł=0,1*13,70zł=1,37 zł
trzy ósme 0,64 g=3/8*64/100=24/100g=0,24g
jedna druga masy 0,07 t=0,5*0,07t=0,035t
3 3 3
2010-03-18T16:07:55+01:00
0,4*dwie piąte=0,16kg
13,70*jedna dziesiąta=1,37zł
0,64*trzy ósme=0,24g
0,07*jedna druga=0,035t
4 4 4