Proszę o rozwiazanie nastepujacego zadania:
3. Uzupełnij:
a) 7m3* = . . . . . . . . . . . . . . cm3 c) 86 cm3 = . . . . . . . . . . . . . . dm3 e) 0,3m3 = . . . . . . . . . . . . . . litrów
b) 12 dm3 = . . . . . . . . . . . . . . m3 d) 6 litrów = . . . . . . . . . . . . . . cm3 f) 0,03 litra = . . . . . . . . . . . . . . mm3

m3 = metr szescienny , rowniez m2= metr szescienny

pozdrawiam

3

Odpowiedzi

2010-03-18T16:27:07+01:00
700 0,83 300 1200 0,06 0,0003 ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:27:24+01:00
3. Uzupełnij:
a) 7m3* =7000000cm3 c) 86 cm3 =0,086 dm3 e) 0,3m3 =300litrów
b) 12 dm3 =0,012 m3 d) 6 litrów =6000 cm3 f) 0,03 litra = 30000 mm3
1 5 1
2010-03-18T16:32:28+01:00
A)7m3=7000dm3=7000000cm3
c)86cm3=0,086dm3
e)0,3m3=300l
b)12dm3=0,012
d)6l=6dm3=6000cm3
f)0,03l=30 000 mm3
1 5 1